Friends 4 ever
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Friends 4 ever

*Good friends are like STARS You don't always see them, but you know they are ALWAYS THERE

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده اخر حاجه

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin

نكت جامده اخر حاجه  Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده اخر حاجه    نكت جامده اخر حاجه  I_icon_minitimeالأحد يونيو 27, 2010 3:09 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته mkm

ازيكم يا جماعه انشاء الله بخير jij

جبتلكم شويه نكت كده وبأذن الله تعجبكم ioio

شوفها وقولولى رايكم فيها [OGTW2DCYTVB

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت.. gjyiuiiiiii

مرة واحد غبى ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا

وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما. juytioo

واحد راح يشتري عربية .لقى كل العربيات غالية عليه.بعدين لقى عربية قديمة و عليها تراب كتير بس سعرها مناسب.صاحب المحل قال له العربية دي فيها ميزة هايلة.بص كدة ..وقام مسح بإيده التراب اللي عليها قام طلع

منها عفريت .قال له :شبيك لبيك تطلب إيه؟ قال له هات شاي للبيه حالاً..في لحظة كانت كباية الشاي قدام الراجل .قام اشترى العربية فوراً و ساقها و طلع بيها على حتة أرض فاضية و قام نزل و مسح التراب اللي علي

العربية. قام طلع له العفريت. قاله عايزك تبني لي هنا قصر كبير فيه جنينة و حمام سباحة و ملعب تنس و..... قام العفريت قال حيلك حيلك إنت فهمت غلط .. أنا شاي و قهوة بس . fhyyju

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول "جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن." راح اتصل بيه وساله "يا دكتور انا

عندى ايه؟" قال له "انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض. gjjdsrw

واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخير لركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد

بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. انا طالع شغل." fhgjuk

مرة واحد قابل واحد اخنف فسالة قالة "انت بتشتغل اية؟" فرد علية الاخنف وقالة "فننان" قالة "يعنى بتغنى" فرد الاخنف "فننان" فرد الاخنف "فننان" قالة الراجل "يعنى اية بتمثل؟" يعنى فرد الاخنف قالة "لا فننان يعنى بحت

العيش فى الفن". juytioo

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق. JKKKKH

واحد ندل عينوه مدرس بمدرسة معوقين حط اول حصه قفز حواجز. yo7o9lop

الراديو:والاعب بيشوط بمشط رجله يااااااااااه بتيجى في المقص صبي الحلاق:إلحق يا معلم بيلعبوا في العدة. gjyiuiiiiii

واحد اسمة شلبى كان مسافر بلاد برة ، فراح محطة القطر وطبعا هناك النظام آخر تمام ... فراح داخل فى مكنة التذاكر ، يحط ا الفلوس وتنزل له التذكرة ، فراح حط الفلوس والتذكرة نزلت له ، والمكنة راحت قايله مرحبا

بالاستاذ شلبى سوف تركب قطار رقم وسيصل الساعة الواحدة ، هوة سمع كدة فعجبته الحكاية ، فضل يحط فى فلوس والمكنة تعيد يحط فى فلوس والمكنة تعيد ، لحد اخر مرة حط الفلوس ، راحت المكنة قالت له الاستاذ

شلبى فضل يستهبل لحد ما القطر فاتة.. yo7o9lop

بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان؟؟؟ lop

مره واحد راح يعزى فى واحد صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابل بائع بطيخ فشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبوص للبطيخه وتقول كلنا لها راح رادد عليهم وقال محدش واخد منها حاجه HHHHHHHHHH

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب.. jmlok;
.

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش. fhyyju

https://purelove.hooxs.com
malak

malak

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده اخر حاجه    نكت جامده اخر حاجه  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 3:22 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوين جدا عاوزين كمان

دحكونا كفايه قبل ما نرجع تاني للدراسه
yara

yara

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده اخر حاجه    نكت جامده اخر حاجه  I_icon_minitimeالخميس يوليو 01, 2010 6:48 pm

ههههههههههههههههههه
تسلم ايديك يا أدمن
عايزين جرعه كفايه قبل الدراسه ماتبتدى
http:///purelove.hooxs.com
جمعاوى يتحدى الملل

جمعاوى يتحدى الملل

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده اخر حاجه    نكت جامده اخر حاجه  I_icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 3:32 pm

احله نتكته فى الى انتى كاتبهم دول بتاعت مره واحد لاقه واحد بقو اتنين حاجه نكت جامده اخر حاجه  799967 خالص
يوسف

يوسف

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده اخر حاجه    نكت جامده اخر حاجه  I_icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 4:05 pm

واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه.. ففكوه ونزلوه بسرعه.... فبص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق. JKKKKH

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

Admin
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: نورتو ا التوبيك   نكت جامده اخر حاجه  I_icon_minitimeالإثنين يوليو 05, 2010 12:13 am

ميرسى يا جمااااااااااعه على رودودكم على موضوعى nona

وان شاء الله يكونوا عجبوكوا lop

وونورتواااااااااااا التوبيييييييييييييك
RTRWWWW
https://purelove.hooxs.com

نكت جامده اخر حاجه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كل حاجه حلوه عمرها قصير